
Naša metoda je bazirana na naučnoj metodologiji i teoriji višestrukih inteligencija (by Howard Gardner)

Verbalno (lingvističko-verbalna inteligencija)
- Sposobnost razumevanja i korišćenja reči u komunikaciji i u pisanom obliku.
- Ljudi koji imaju jaku lingvističko-verbalnu inteligenciju sposobni su odlično koristiti reči
- Ove osobe su obično vrlo dobre u pisanju priča, pamćenju informacija i čitanju.

Matematika (logičko-matematička inteligencija)
- Sposobnost logičke analize i prosuđivanje apstraktnih odnosa.
- Ljudi koji su jaki u logičko-matematičkoj inteligenciji dobri su u zaključivanju, prepoznavanju obrazaca i logičkoj analizi problema.
- Ove osobe imaju tendenciju da razmišljaju konceptualno o brojevima, odnosima i obrascima.

Muzika (muzička inteligencija)
- Sposobnost stvaranja, prenošenja i razumevanja značenja zvukova.
- Ljudi koji imaju jaku muzičku inteligenciju dobri su u razmišljanju u obrascima, ritmovima i zvukovima.
- Izražena im je muzička kreativnost i sposobnost muzičkog izražavanja.

Kreativnost (vizuelno-prostorna inteligencija)
- Sposobnost primanja vizualnih i prostornih informacija, mogućnost njihove transformacije i oblikovanja.
- Mogućnost vidnog zamišljanja čak i kad nema spoljnih, vidnih uticaja.
- Ljudi koji imaju jaku vizualno-prostornu inteligenciju dobri su u vizualizaciji stvari. Ove osobe su često dobre u davanju uputstava, kao i u čitanju mapa, dijagramima, videozapisima i slikama.

Sport i kinestetika (telesno-kinestetička inteligencija)
- Za one koji imaju visoku telesno-kinestetičku inteligenciju kaže se da su dobri u upotrebi svih ili određenih delova tela u izražavanju misli i osećaja, oblikovanju predmeta, umetničkih dela ili u rešavanju problema.
- Ljudi koji su jaki u ovom području obično imaju izvrsnu koordinaciju ruku i očiju, ravnotežu, snagu i spretnost.